søndag 21. oktober 2012

Helgetreffet - oktober 2012

Ja, da ble det helgetreff på meg denne gangen. Var lenge i tvil om jeg skulle klare å motivere meg til å være med. Travle dager og aktivteter på hjemmebane gjør det vanskelig å få hodet med seg. Men nå har jeg vært der og det har vært veldig hyggelig. Lært masse nytt og truffet mange koselige damer. Gleder meg allerede til neste treff og kanskje jeg også reiser på lignende tilstelninger andre steder i landet, men da må det bli sammen med flere. Jeg fikk laget litt flere oppgaver denne gangen. Var med i trekningen, men vant ikke noe...bedre lykke neste gang :-)

Lag på lag - kort
Oppgaven skulle inneholde kartong og mønsterark lag på lag.




Inspirasjon fra ett bilde i oppgaven - LO


Her er reklamebildet som var i oppgaven:


Vi nærmer oss jul oppgave; Lag noe flott til jul - kort eller LO. Ble ett kort i all hast. Ble ikke ferdig. Skal pyntes mer.


Skraplift kort. Her er det viktig å følge modellen nøye. Alle elementer må være med. Elementene trenger ikke være like, men en blomst kan byttes med en sløyfe osv.



Clean & Simple kort. Enkelt og greit. Kortet skulle lages ved hjelp av tørrembrossing som hoved effekt. Jeg har benyttet dettte både i rammen, i pynt over tekst og fulgene på greinen.



Skisse oppgave består i å herme etter bilder, effekter, tekst, alt skal være med.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Litt av hvert ( gamle innlegg )